Number One.Ein.Ett

solglasögon gbg

Min nya blogg, wiho! eller nått.
Min gamla ligger inne på devote.se men eftersom jag aldrig skriver längre kanske det skulle vara bra med en ny start.
Sommaren rullar på, och snart börjar mitt första år på gymnasiet - det kommer att kännas lite ovant att bli minst igen.
Det kanske inte var någon bra idé att starta en ny blogg just nu för min del, eftersom jag åker bort några dagar i morgon så blir helt utan dator då och att min käre bror har våran hårddisk med nästan alla mina bilder på. Menmen jag får väl se till att jag skriver lite ikväll kanske, nu ska jag kila hoppas att min pojkvän inte är allt för uttråkad med mina fina VR tidningar.

CIAO . L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0