Minutes to midnight

GODKVÄLL!
sitter här och lyssnar på LP - new divide
känner så här just nu KONSERTSUG TILL TUSEN!
om bara linkin park, tokio hotel och paramore skulle vara så snälla och komma till sverige nu alltså det skulle vara guld för mig, verkligen. det skulle göra mig på så mycket bättre humör.
jag längtar verkligen till min bror kommer hem nu, jag saknar honom ganska så mycket nu har inte sett honom på ca 3veckor nu och så har han ju hårddisken, haha.
Jag hoppas också på att jag knäpper några riktigt härliga bilder nu i veckan som då troligtvis kommer upp här.
Ha en fortsatt trevlig söndag kväll/natt

CIAO. L

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Aha jag vet, du skrev det på bdb.



Vad behöver du hjälp med då? =)

2009-07-12 @ 22:46:48
URL: http://lifeofvictoriawall.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: vet inte hur jag ska hjälpa dig mer över en dataskärm. Är inte så bra på att förklara genom att bara skriva.

2009-07-15 @ 21:07:51
URL: http://lifeofvictoriawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0